dinsdag 20 oktober 2009

magnolia



mijn allereerste kaartje met mijn gloednieuwe mgnolia stempel: tilda gather straws uitgeknipt en ingekleurd met prismacolor potloden. Het papier is van basic grey : urban prairie net als de bloem die ik zelf gemaakt heb en daarna met stickels kleur : cotton candy heb bewerkt. De beterschap stempel is van eline's vintage : woorden. Ik heb op het beterschaps tag ook de randpons van fiskars gebruikt: treading water en chalks om de randen te kleuren. rick rack lint en brad uit eigen stash.
tips en commentaar altijd welkom !
mvg lynn

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lynn, Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. Ik zie dat je net begonnen bent en nog geen volgers hebt, dus ben ik maar je eerte volger geworden.
    Je zal me dus vaker zien.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lynn, via Thea kwam ik bij jouw terecht en ik vind je kaartje erg mooi en je blog ook.
    Ik ben je 2e volger geworden, dus je ziet me vaker.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen