woensdag 13 oktober 2010

A day to celebrate - Magnolia

eindelijk nog eens tijd om een kaartje te posten ! Het is een verjaardagskaart geworden deze keer.















deze keer is het een roze magnolia kaart geworden, het papier is van basic grey - bittersweet, de kroon is met stickles - platinum, de stempel heet dancin tilda van mognolia, De hoekpons is er een uit het kruidvat, de achtergrond van het afdrukje is uitgestanst met de nestabillities en daarna bewerkt met een cuttlebug embossing folder, Ik heb mijn afdrukje ingekleurd met copics, maar dit lukt nog niet al te best ! haha, Ik hoop dat jullie het kaartje mooi vinden :)




groetjes Lynn

1 opmerking:

  1. Hallo Lynntjeke, wat heb jij een aparte naam zeg! Maar wat een schetig kaartje. Ik vind je kleurwerk echt wel mooi hoor! Ben jij zo kritisch op jezelf?? Ik heb zelf nog nooit met Copic gewerkt. Werk met Distress inkt en Derwent. De prijs van de Copics houdt me ook een beetje tegen. Ik ken mezelf, dan wil ik ook meteen een hele verzameling hebben hihihi!
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen