zondag 26 september 2010

eindelijk ... een nieuw kaartje

hey,



ik heb eindelijk een nieuw kaartje kunnen posten !

Met een stempel die ik op de hobbybeurs in Mechelen gekocht heb. Hij is van Great impressions... van een oude serie, maar ik vond hem zo leuk ! Het papier en de brads zijn van Basic grey - Kioshi. Ik heb de nestabillities gebruikt om de stempel uit het papier te snijden. De takjespons is er een van Nellie Snellen. Voor de rest heb ik het simpel gehouden.

Zoals je misschien kan zien ben ik sinds kort ook met copics begonnen i.p.v. potloden. Een hele investering, maar zeker de moeite waard...

Ik hoop dat jullie het kaartje mooi vinden, er zullen er nog veel volgen !







1 opmerking:

  1. leuk om nog eens een kaartje te zien van jou
    is een heel mooitje geworden

    BeantwoordenVerwijderen